• be bold
  • be bold
  • be relative
  • be memorable
  • be targeted
  • be adaptive
Loaded
PhysioPro | Κουράκου Μαλβίνα
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥΣΑΜΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ
BRANDING
ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ

Το Φυσικοθεραπευτηριο-Κεντρο Ευεξιας PhysioPro της Μαλβίνας Κουράκου, συστεγάζεται με το Γυμναστηριο NewU, στην Αθηνα. Ο χωρος προσφερει εξατομικευμενα προγραμματα αποκαταστασης και ενδυναμωσης, συνδυαζοντας θεραπευτικες και αθλητικες υπηρεσιες για την επιτευξη της καλυτερης φυσικης καταστασης.


Αναλάβαμε τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας και του λογότυπου του φυσικοθεραπευτηρίου Physio Pro και του γυμναστηριου NewU. Το λογότυπο σχεδιάστηκε γύρω από δύο ημικύκλια που συνδυάζονται σε μια ενιαία δυναμική μορφή, αποδίδοντας την εικόνα του σπονδύλου μέσης και των βαρακιών του γυμναστηρίου.

Αυτή η σχεδιαστική προσέγγιση αναδεικνύει την αλληλεπίδραση των δύο βασικών υπηρεσιών της εταιρείας: του φυσικοθεραπευτηρίου και του γυμναστηρίου. Η σύνθεση των ημικυκλίων αποπνέει μια αίσθηση ισορροπίας και συνέχειας, υπογραμμίζοντας τη συνεκτική και ολοκληρωμένη προσέγγιση στην υγεία και την ευεξία.

/ Different morphs of Logotype

Η βασικη μορφη του λογοτυπου "σπαει" σε επιμερους λογοτυπα, καθενα απο τα οποια αντιπροσωπευουν μια ξεχωριστη υπηρεσια. Με αυτον τον τροπο, το λογοτυπο γινεται συμβολο της ποικιλιας και της εξειδικευσης που προσφερει η εταιρεια. Αυτη η προσεγγιση επιτρεπει στους πελατες να αναγνωριζουν ευκολα τις διαφορετικες υπηρεσιες που παρεχει, κατω απο μια κοινη και ισχυρη εταιρικη ομπρελα.

Επόμενο Project
Milos Booking